Зверніть увагу, що обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині Jomi здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів".

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі.

Правила та умови обміну та повернення товару

Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання чи збірки (подряпини, сколи, потертості).

При поверненні товару мають бути збережені:

  • повна комплектація товару;
  • цілісність та всі компоненти упаковки;
  • ярлики та заводське маркування.

ПОВЕРНЕННЮ / ОБМІНУ не підлягають:

уцінені товари;
товари, які були у використанні та мають сліди експлуатації, ознаки монтажу/збірки тощо;
матраци (без пакування / з порушенням пакуванням або вживані);
зібрані та/або пошкоджені після покупки товари;
товари, які втратили товарний вигляд, у яких порушено комплектацію, ярлики, маркування та ін.;
товари, що входять до переліку товарів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, наприклад, постільна білизна, наматрацники тощо.;
товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення та/або за зразками (ескізами) покупця, у тому числі товар, який має індивідуально-визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками тощо).

Важливо! Товари, які виконувались або привозилися під індивідуальне замовлення клієнта, підлягають поверненню тільки якщо виявлено заводський брак у процесі прийому (отримання) товару. Якщо товар виготовлений під індивідуальні розміри та/або в оббивці/ДСП, визначеній замовником, цей виріб відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).

Якщо заводський шлюб чи дефект виявлено після одержання товару під час його використання, то в цьому випадку оформляється рекламація* та передається на розгляд виробнику. Для оформлення рекламації необхідно надати фото/відео пошкоджений товар. Період розгляду рекламації заводом-постачальником становить до 14 робочих днів.

Якщо у вас виникла рекламаційна ситуація, звертайтесь до нас за телефонами гарячої лінії, що вказані на саті.

*Рекламація - претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцю або постачальнику з приводу неналежної якості або кількості товару, що постачається, виявленого в період дії заявленого виробником гарантійного терміну на товар.


Правила оформлення повернення чи обміну товару

  • Організація доставки та оплата доставки зворотного товару здійснюється за рахунок відправника.
  • Повернення має бути оформлене без накладеного платежу.
  • Товар повинен бути без слідів експлуатації і в оригінальній упаковці.
  • Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект.
  • Якщо ви придбали товар із подарунком під час повернення, потрібно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.

Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару продавцем та перевірки його на відповідність умовам повернення (за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних із доставкою товару Покупцеві).

Для оформлення повернення коштів або обміну товару покупець повинен зв'язатися з нашим консультантом по гарячій лінії нашого інтернет-магазину для надання інформації, без якої процес повернення неможливий (дані покупця та його контакти, інформація про фактичне замовлення, номер рахунку, на який здійснювати повернення коштів).

Оформляючи замовлення на сайті jomi.com.ua, Ви погоджуєтесь з умовами та правилами повернення та обміну, зазначеними у цьому розділі!

Здійснюючи свою діяльність, наш інтернет-магазин керується чинним законодавством України, а саме: Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"», Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104, Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.94 р. №313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення» та ін. Тому зазначені умови не обмежують законних прав споживача, передбачених чинним законодавством України.