Jomi прагне до максимального комфорту для своїх покупців. У нашому інтернет-магазині присутні всі найзручніші варіанти оплати вашого замовлення. Якщо ви не знайшли потрібний вид оплати в нашому інтернет магазині - зверніться на нашу гарячу лінію або в online чат, і ми раелізуем необхідну вам форму оплати.

Доступні варіанти оплати:

 Онлайн оплата банківською картою (WayForPay): при оформленні замовлення Ви можете оплатити товар прямо на сайті, через систему WayForPay.

 Онлайн оплата банківською картою (LiqPay): при оформленні замовлення Ви можете оплатити товар прямо на сайті, через систему LiqPay. 

 Онлайн оплата банківською картою (Portmone): при оформленні замовлення Ви можете оплатити товар прямо на сайті, через систему Portmone. 

 Онлайн оплата банківською картою (plata by mono): при оформленні замовлення Ви можете оплатити товар прямо на сайті, через систему Plata. 

 Оплата при отриманні: ви можете скористатися послугою "Накладений платіж" і оплатити Ваше замовлення при отриманні у відділенні кур'єрської служби доставки. Послуга "Накладений платіж" здійснюється за рахунок клієнта. Вартість послуги відповідно до тарифів обраної служби доставки.

 Оплата частинами Приватбанку: сервіс Приватбанку, завдяки якому можна оплатити вартість товару частинами строком до 25 платежів. Докладніше про цю послугу тут - Оплатою частинами ПриватБанк

 Покупка частинами monobank: сервіс monobank, завдяки якому можна оплатити вартість товару частинами строком до 25 платежів. Докладніше про цю послугу тут - Покупка частинами монобанк

Шановні покупці! При замовленні матраців нестандартних розмірів потрібна повна передоплата. Також при замовленні мебели, якщо її немає в наявності на складі, потрібна передоплата в розмірі 30% від вартості товару.


Доставка вашого замовлення 

Jomi співпрацює тільки з найкращими службами доставки, які заслужили довіру наших покупців. Здійснюючи замовлення ви можете вибрати найбільш оптимальний варіант доставки. Детальну інформацію по способам доставки ви можете отримати у свого консультанта.

Адресна доставка або доставка до відділення «Міст-Експрес» - - доставка по всій території України. Термін доставки - 2-10 днів. Терміни доставки залежать від віддаленості вашого регіону.

☝ Важливо! Можливість адресної доставки у віддалені регіони України уточнюйте при замовленні з вашим консультантом.

Вартість доставки Meest Express

 Аксесуари для сну - від 50 грн.

 Топпери (тонкі матраци) - від 150 грн

 Ортопедичні матраци - від 250 грн

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Міст-Експрес».

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Міст-Експрес».

Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні замовлення на відділенні вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Міст-Експрес" в присутності її співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Міст-Експрес". Компанія "Міст-Експрес" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.

Ви можете ознайомитись з інструкцією користувача кур'єрської служби "Міст-Експрес".


Доставка від Нова Пошта - доставка по всій території України. Доставка займає від 2 до 7 днів в залежності від віддаленості вашого регіону. Звертаємо вашу увагу, що доставка здійснюється тільки на вантажне відділення.

☝ Важливо! Можливість доставки на відділення у віддалені регіони України уточнюйте при замовленні з вашим консультантом.

☝ Доставка замовлення можлива тільки на вантажне відділення! Знайти найближчого до Вас відділення можна на мапі відділень «Нова пошта».

 

Вартість доставки Нова Пошта:

 Аксесуари для сну - від 50 грн.

 Топпери (тонкі матраци) - від 200 грн

 Ортопедичні матраци - від 350 грн

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта».
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо!

Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.


Шановні покупці! Покупець має право перевірити замовлення на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень тільки після отримання замовлення. До цього розкривати вакуумну заводську упаковку заборонено. Якщо Ви виявили будь-які недоліки, рекомендуємо телефонувати на гарячу лінію нашої компанії.


Увага! Про необхідність занесення в будинок та підйому замовлення на поверх потрібно попереджати заздалегідь - в машині може бути тільки один водій-експедитор. Підйом вашого замовлення в квартиру або офіс можливий за додаткову плату і залежить від кількості товару, його обсягу та наявності в будинку вантажних ліфтів. Якщо в день доставки у Вас не працює ліфт і Ви не хочете оплачувати підйом меблів вручну, будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером і перенесіть дату доставки на інший день. Служба доставки не несе відповідальності за працездатність ліфтів.